Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Tα φετινά τοπ καλοκαιρινά hits από το Born From A Boombox!


Τι χαμπάρια ρε Boomboxers? Καιρό έχουμε να τα πούμε αλλά η δουλειά δεν μου επιτρέπει να ανεβάζω άρθρα συχνά... βασικά ψέματα, ενίοτε έχω χρόνο που θα μπορούσα να αξιοποιήσω για το blog αλλά βαριέμαι να γράφω, θα ήθελα να έχω ένα gadget που να αποτυπώνει στον υπολογιστή όλα όσα σκέφτομαι, χωρίς να χρειάζεται να τα πληκτρολογώ! Καλοοοοο??? Ωραία ιδέα για startup και για κανα Fundraising, μπας και μαζέψουμε κανα φράγκο και για τα καλοκαιρινά ψώνια :P Ενιγουέι, αρκετά πολυλόγισα ( whaaaaat?), αποφάσισα να σας φτιάξω ένα άρθρο για τα χιτάκια του φετινού καλοκαιριού, όπως τα κρίνω εγώ με την δική μου ματιά... ή μήπως με τη δική μου αυτιά (χα-χα-χα, γελάσαμε πάλι, σε καλό να μας βγει). Επίσης επειδή είμαι χουβαρδού θα σας προτείνω και τρεις πασίγνωστες εφαρμογές για ατελείωτη μουσική αυτό το καλοκαίρι! Πάμε να ξεκινήσουμε με τα τραγούδια:

1) "This Is What You Came For" Calvin Harris ft Rihanna




Eντάξει, όλοι θυμόμαστε τι συνέβη την τελευταία φορά που αυτοί οι δύο συνεργάστηκαν -ΤΟ ΚΑΜΟΣ- και το "We Found Love" κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και στο soundtrack της ζωής μου. Το "This Is What You Came For" έρχεται να εξαργυρώσει αυτή την επιτυχία και να κερδίσει την θέση που του αξίζει σε κάθε μπιτσόμπαρο που σέβεται τον εαυτό του! Δυνατό κομμάτι, δυνατή Rihanna και ακόμα πιο δυνατός Calvin Harris (πόση δύναμη πια μαζεμένη σε ένα τραγούδι;)

2) "Work From Home" Fifth Harmony ft Ty Dolla $ign



Αν νομίζατε ότι το μεγαλύτερο χιτάκι τους ήταν το "Worth It", γελαστήκατε guys μου! To "Work From Home" έρχεται να ταράξει τα νερά και τα ερτζιανά! Είμαι περήφανη που άρχισε να μου αρέσει όταν είχε ακόμα 100.000 προβολές περίπου και τώρα ήδη μετράει μισό δισεκατομμύριο! Ο,τι καλύτερο έχω ακούσει από τις Fifth Harmony, που να σας πω την αλήθεια δεν τις είχα και σε μεγάλη εκτίμηση μέχρι να με καταπλήξουν με αυτό το κομμάτι και το νέο τους δίσκο "7/27", o oποίος μετράει πολύ! 

3) "Ain't Your Mama" Jennifer Lopez



"Jennifer Lopez: H απόλυτη επιστροφή" θα μπορούσε να λέγεται το νέο της τραγούδι αλλά επέλεξε ένα πιο φεμινιστικό τίτλο, με τον οποίο ταυτίζομαι απόλυτα! Τι χιτάκι έξαλλο είναι αυτό Τζενάκι μου? Τι χορευτικό είναι αυτό που μου έχει βγάλει την ψυχή να το μάθω και είμαι ακόμα στις 5 πρώτες κινήσεις? Μπράβο! Θα παίξει πολύ το συγκεκριμένο και μην βλέπετε που έχει ακόμα 98 εκατομμύρια προβολές, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού θα ανέβει γύρω στα 200 εκατομμύρια, να μου το θυμηθείτε! (UPDATE 25/08/16: 242 εκατομμύρια προβολές, σας το είχα πει ;D )

4) "Into You" Ariana Grande


Η Ariana ενηλικιώθηκε! Τυπικά εδώ και 5 χρόνια αλλά μουσικά μόλις φέτος! Το "Into You" είναι ένα δείγμα αυτής της μουσικής ενηλικίωσης, το οποίο θα παίξει πολύ φέτος το καλοκαίρι και ίσως αποτελεί και το προσωπικό της "We Found Love". Από το album της "Dangerous Woman" ξεχώρισα επίσης και το "Be Alright", το οποίο είναι επίσης πολύ δυνατό!

5) "Cheap Thrills" Sia


Ο Παρασκευοσαββατοβραδιάτικος ύμνος είναι εδώ και προέρχεται από την Sia! Ταυτίζομαι απόλυτα με τους στίχους "I don't need no money as long as I can feel the beat"! Για εμένα τρομερό χιτ το οποίο θα πρέπει να παίζει παντού όλο το καλοκαίρι! Για τα cheap thrills ρε γαμώτο!

6) "I Took A Pill In Ibiza" Mike Posner (Seeb Remix)


H ιστορία αυτού του τραγουδιού είναι λίγο μελό καθώς ο γλυκούλης καταβάθος Mike Posner έβγαλε ένα τραγούδι (τσέκαρε το original εδώ) που εξιστορούσε την κακομοιριά του και αποθάρρυνε τους μελλοντικούς "Mike Posner" να ακολουθήσουν τα βήματα του. Μάλιστα λέει στους στίχους ότι το όνομα του είναι συνδεδεμένο με ένα ποπ τραγούδι που ο κόσμος έχει ήδη ξεχάσει, εννοώντας το "Cooler Than Me", ένα χιτ που είχε βγάλει το 2010 και είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία εκείνη τη χρονιά. Που να ήξερε ο έρμος οτι το τραγούδι του θα το έκαναν αγνώριστο οι SeeB και θα γινόταν ένα από τα τοπ χιτ του 2016? 

7) "Light It Up" Major Lazer ft Nyla & Fuse ODG 




Άκρως χορευτικό και καλοκαιρινό τραγούδι, παρόλο που κυκλοφόρησε το Νοέμβριο(!). Οι Major Lazer φημίζονται για την ιδιαίτερη μουσική τους και την διαφορετική μουσική πινελιά που δίνουν στα κομμάτια τους και το "Light it Up" δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση! 

Άλλα δύο κομμάτια που παίζουν non stop στα αυτιά μου ανήκουν στον Drake και για έναν ανεξήγητο λόγο δεν υπάρχουν στο Youtube (όποιος γνωρίζει το λόγο, ας ενημερώσει πλιζ). Ωστόσο, το σαΐνι, εγώ δηλαδή, σας τα έψαξα και μπορείτε να τσεκάρετε παρακάτω το "Too Good" ενώ μετά από πολύωρη αναζήτηση στο ίντερνετ και στο γιουτουμπι, βρηκα το "One Dance" από την εμφάνιση του Drake στο Saturday Night Live! Το βρηκαααααα γαμωτο μου αφού μου έφαγε την ψυχή!!!  

8) "Too Good" Drake ft Rihanna








9) "One Dance" Drake ft Kyla & Wizkid



Αυτά ήταν τα κομμάτια που δεν χορταίνω να ακούω αυτό το διάστημα και σίγουρα θα περιλαμβάνονται στο καλοκαιρινό μου soundtrack. Προφανώς υπάρχουν ακόμη ένα σωρό τραγούδια που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως καλοκαιρινά χιτ αλλά εγώ προσωπικά μέχρι στιγμής έχω ξεχωρίσει τα παραπάνω. Αν γουστάρετε και θέλετε να μου πείτε ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα μέχρι στιγμής ή έαν θέλετε να μου πείτε γιατί δεν κυκλοφορούν πουθενά διαδικτυακά τα τραγούδια του έρμου του Drake, feel free και κομεντάρετε από κάτω (δηλαδή αφήστε σχόλιο). 




Ωστόσο σας υποσχέθηκα και 3 εφαρμογές για ατελείωτη μουσική αυτό το καλοκαίρι, για να γιολάρετε non stop! Κρατήστε σημειώσεις! 

"TuneIn RADIO" 
Προσωπικά η αγαπημένη μου μουσική εφαρμογή! Περιέχει εκατοντάδες ραδιοφωνικούς σταθμούς από όλο τον κόσμο και ανάλογα την μουσική που θέλεις να ακούσεις, έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε πολλούς διαφορετικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς αυτόν που σε εκφράζει καλύτερα. Streamαρει πολύ γρήγορα εάν έχεις μια καλή βασική ταχύτητα ιντερνετ, δεν κολλάει και γιολάρει! Το μείον που βρίσκω είναι ότι δεν λειτουργεί offline, δηλαδή χωρίς ίντερνετ αλλά άμα είσαι σπίτι και θέλεις να ακούσεις κανα ποπ σταθμό, από το Αμέρικα ας πούμε όπως εγώ, αράζεις και ακούς με τις ώρες! Τσεκάρετε το link πατώντας στο εικονίδιο!




"Spotify"
Το γνωστό σε όλους μας Spotify μπήκε πρόσφατα στη ζωή μου δοκιμαστικά για 3 μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο και μετά θα αποφασίσω εάν θέλω να το κρατήσω, πληρώνοντας 5 ευρώ το μήνα μέσω της Cosmote ή 7 ευρώ μέσω του Spotify καθαρά. To τεράστιο συν που βρίσκω στην premium έκδοση της εφαρμογής είναι ότι μπορείς να αποθηκεύεις από τραγούδια μέχρι ολόκληρες playlists και να της ακούς χωρίς να χρειάζεται να έχεις σύνδεση στο ίντερνετ! Ο,τι πρέπει για την παραλία και τα roadtrips δηλαδή. Το μείον που βρίσκω είναι ο τεράστιος χώρος αποθήκευσης που καταναλώνουν οι αποθηκευμένες λίστες στο κινητό και το 16αρακι iPhone μου αγκομαχάει κάθε φορά που αποθηκεύω κάτι ενώ παράλληλα η μπαταρία του γίνεται καπνός πολύ σύντομα. Ωστόσο, είναι μία από τις καλύτερες εφαρμογές μουσικής και προς το παρόν σας την συστήνω ανεπιφύλακτα! 


"Shazam"
Λοιπόν, άκου φάση τώρα: Είσαι στο μπιτσόμπαρο/κλαμπ/μπαρ/γάμος ξαδέρφης/ καφετέρια χωριού και αρχίζει να παίζει μια κομματάρα από τα ηχεία. Και λες πωωω ρε γαμώτο, ποιο τραγούδι είναι αυτό που ακούγεται στα αυτιά μου σα να ψέλνουν Χερουβιμ? Ρωτάς φίλους και γνωστούς μα κανείς δεν το γνωρίζει και αφού φας τα λυσσακά σου, εύχεσαι να υπήρχε μια εφαρμογή που να εμφανίζει τα τραγούδια που ψάχνεις! Μην σκας αδερφέ, το Shazam είναι εδώ! Παίζει κομμάτι από τα ηχεία, μπαίνεις στην εφαρμογή, πατάς το μαγικό κουμπί του Shazam,  το Shazam "ακούει" το μουσικό δείγμα και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα έχεις τα πλήρη στοιχεία του κομματιού και κάνεις τον καμπόσο στους φίλους σου! Εάν λοιπόν θέλεις να γίνεις η μουσική wikipedia αυτό το καλοκαίρι, το Shazam είναι αυτό που χρειάζεσαι! 


Αυτά από εμένα, καλό και μουσικό καλοκαίρι σε όλους και τα λέμε είτε στα βραβεία του MTV τέλη Αυγούστου είτε πιο σύντομα εάν γίνει κανά θαύμα και έχω έμπνευση για νέο θέμα! (μπουαχαχαχαχα)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου