Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Mε αυτά τα τραγούδια γιόλαρα το 2016!


Χειιι δεααααρ, είμαι ξανά εδώ την τελευταία ημέρα αυτής της περίεργης χρονιάς ώστε να κάνουμε έναν μικρό απολογισμό και να θέσουμε τους στόχους για το 2017....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, ούτε καν, είμαι εδώ για να σας παρουσιάσω τα 10 τραγούδια που έκαναν το 2016 να περάσει ανώδυνα για εμένα! Η αλήθεια είναι ότι όντως ήταν μια περίεργη χρονιά για την μουσική καθώς πολλοί σημαντικοί καλλιτέχνες μας είπαν το "ύστατο χαίρε" αλλά ειλικρινά εγώ σοκαρίστηκα περισσότερο με το θάνατο του Παντελίδη (παρόλο που δεν ακούω ελληνικά τραγούδια) και με το θάνατο του George Michael ανήμερα των Χριστουγέννων. ΄Ενιγουει, αυτή την χρονιά κυκλοφόρησαν ΠΟΛΛΑ κουλ τραγούδια αλλά επειδή πλέον λόγω δουλειάς ακούω τα πάντα, δεν μπορώ να πω ότι είχα πχ 10 τραγούδια που άκουγα όλη τη χρονιά. Έτσι προσπάθησα να σκεφτώ ποια με εκφράζουν πιο πολύ και με ποια χοροπηδούσα στο αμάξι όποτε τα άκουγα! Για να ξεκινήσουμε το φετινό countdown μας:

10) "Cool Girl" Tove Lo 



Νομίζω ότι αν μπορούσα να επιλέξω ένα τραγούδι για να παίζει σαν μουσική υπόκρουση όταν περπατάω στο δρόμο, αυτό σίγουρα θα ήταν το "Cool Girl". Μωρή Tove Lo, τι κουυυυλ τραγούδι είναι αυτό; Πόσο κουλ νιώθω όταν το ακούω; Γενικά το coolness του τραγουδιού είναι στο ταβάνι! Ξεκάθαρα ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια για το 2016 και ίσως να το έβαζα και στο soundtrack of my life, οπότε καταλαβαίνετε! 

9) "Starboy" The Weeknd feat Daft Punk



To απόλυτο comeback!!! Σκέφτεσαι "μετά το The Hills τι θα μπορούσε να βγάλει πιο τοπ?" και τσουπ! στο σκάει το Φθινόπωρο με τους Daft Punk και το "Starboy"! Ε άντε γεια! Εαν είχε κυκλοφορήσει νωρίτερα, σίγουρα θα ήταν πιο ψηλά στο τοπ μου αλλά τον φάγανε τα κυκλώματα τον έρμο #ουτεκαν. Με ποιον στίχο πορώνομαι περισσότερο; "every day a nigga try to test me, ah, every day a nigga try to end me. ah" επειδή εδώ στο LamiaCity the struggle is real!

8) "24k Magic" Bruno Mars


Οδηγώ. Αρχίζει να παίζει στο ραδιόφωνο το "24k Magic". Ανεβάζω ένταση. Παρατάω τιμόνια και λεβιέδες ταχυτήτων και αρχίζω και χοροπηδάω μέσα στο αυτοκίνητο. Τελειώνει το τραγούδι. Κάνω το σταυρό μου που δεν τράκαρα καναν χριστιανό.
 *Αυτές οι προτάσεις συνοψίζουν τα αισθήματα μου γι'αυτό το τραγούδι*

7) "Love Yourself " Justin Bieber



Τις τελευταίες 2 χρονιές ο Justin Bieber κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις playlists μου. Δεν ξέρω τι έγινε και έβγαλε τέτοια αλμπουμάρα αλλά να ξανασυμβεί παρακαλώ! Το "Purpose" ήταν ένα αριστούργημα για τα ποπ mainstream αυτιά μου και δεν ξέρω τι να πρωτοξεχωρίσω... Στο περσινό τοπ είχα το "Sorry" και το "What Do You Mean" , φέτος έχω το "Love Yourself" το οποίο το έλιωσα αυτή τη χρονιά όπως και τα "Company" και "Been You". Σε ευχαριστώ Justin, εγώ σ'αγαπώ να ξέρεις! 


6) "Girls Like" Tinie Tempah feat Zara Larsson



To πόσο πορώνομαι με αυτό το τραγούδι δεν μπορώ να το περιγράψω! Ακολουθώ την ίδια διαδικασία με το "24k Magic" στο αυτοκίνητο ενώ εκτός αυτοκινήτου με δυσκολία κρατιέμαι να μην αρχίσω να κουνιέμαι ανεξέλεγκτα!!! Ο Τάινι και η Ζαραραααα το έκαναν το θαύμα τους φέτος και πρόσθεσαν στην playlist μου άλλο ένα τραγούδι για να μου τονίζει την έννοια του coolness! 

5) "Ain't My Fault" Zara Larsson



Έρωτας με το πρώτο άκουσμα! Περίμενα πολλά από τη Zara Larsson μετά το "Lush Life" και μπορώ να πω ότι δεν με απογοήτευσε! Το "Αin't My Fault" είναι αυτός ο τύπος του τραγουδιού που όταν το ακούς θες να βγεις στο δρόμο και με περίσσια αυτοπεποίθηση να αρχίσεις το lip sync νιώθοντας like a boss! Δεν ξέρω αν πιάνετε το feeling αλλά εγώ αυτό αισθάνομαι όταν το ακούω! Ζαραραααααα for the win! 

4) "Needed Me" Rihanna




Εντάξει, προφανώς και θα είχα και Rihanna στο τοπ μου, εδώ έβγαλε και κοτζάμ νέο album, δεν γινόταν να λείπει. Λοιπόν, σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω τα παράπονα μου για το "ANTI": Όχι Ριάνα κούκλα μου, όχι! Δεν γίνεται να περιμένουμε κάτι ανάμεσα στο "Loud" και στο "Τalk That Talk" και να παίρνουμε το "Αnti"! Oχι, δεν το δέχομαι. Οκει, ήθελες να πειραματιστείς και το καταλαβαίνω αλλά δεν είναι τυχαίο ότι μόνο το "Work" έκανε την αναμενόμενη επιτυχία ενώ τα υπόλοιπα πήγαν λίγο άκλαφτα... Αχ! Για εμένα τα τοπ τραγούδια ήταν το "Needed Me" και το "Love On The Brain", τα υπόλοιπα, nope.... #sorrynotsorry 

3) "Into You" Ariana Grande


Ειλικρινά δεν ξέρω πως βρέθηκε στην 3η θέση η Ariana Grande αλλά here she is! Το "Into You" σύμφωνα με το λογαριασμό μου στο Spotify ήταν το τοπ τραγούδι μου για το 2016, κάτι που εγώ αρνούμαι κατηγορηματικά!!! Γενικά το  αλμπουμάκι της Ariana "Dangerous Woman" ήταν αρκετά καλό ενώ το τραγούδι που ξεχώρισα από το πρώτο άκουσμα ήταν το "Be Alright" Κατά τ'άλλα, αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω πως βρέθηκε τόσο ψηλά στο τοπ μου η Ariana Grande...

2) "Cold Water" Major Lazer feat. Justin Bieber & MO


Για να μιλήσω για το "Cold Water" θα χρειαστεί να σοβαρευτώ λιγάκι. Λοιπόν, το συγκεκριμένο τραγούδι  όπως και το "Company" με βοήθησαν πολύ να εκτονώνομαι το καλοκαίρι όταν είχα κάτι θεματάκια και δεν μπορούσε καν η μουσική να με βοηθήσει να τα ξεπεράσω. Ωστόσο το συγκεκριμένο τραγούδι, όσο χαζό κι αν μπορεί να σας ακούγεται, μου έδινε δύναμη. Αυτό. Έτσι βρίσκεται επάξια στην 2η θέση του φετινού τοπ μου!


1) "Work From Home" Fifth Harmony feat. Ty Dolla $ign


Το απόλυτο τραγούδι για το 2016! Το λάτρεψα από το πρώτο άκουσμα, το άκουγα κάθε στιγμή, προσπάθησα να μάθω τη χορογραφία του videoclip χωρίς καμία επιτυχία, δεν το βαρέθηκα στιγμή! Το "Work From Home" βρίσκεται στην κορυφή των τοπ τραγουδιών μου για το 2016 και μόνο αυτό το γεγονός θα έπρεπε να δίνει κίνητρο στην Camila Cabello να γυρίσει στις Fifth Harmony και να μην τις παρατάει πάνω στο απόγειο της καριέρας του γκρουπ! Ντροπή σου Καμίλα! Έυχομαι να έχεις την μετέπειτα καριέρα της Nicole Scherzinger όταν παράτησε τις Pussycat Dolls και όχι της Beyonce όταν έφυγε από τις Destiny's Child!

Αυτάααααααααααα απο εμένα και για φέτος, καλη χρονιά σας εύχομαι και με ακόμα περισσότερη μουσική το 2017!!!! Ηave fun, dance, drink and laugh a lot, regret nothing! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου