Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Το Soundtrack του 2017!



Oooooh here I am και φέτος με τα αγαπημένα τραγούδια του 2017 που κυριολεκτικά Ε-Λ-Ι-Ω-Σ-Α τη χρονιά που μας πέρασε... Τι εννοείς τελειώνει ήδη ο πρώτος μήνας του 2018 και εσυ τώρα θυμήθηκες να ανεβάσεις τα τοπ τραγούδια του 2017? Κάλλιο αργά παρά ποτέ όπως λέει και ο σοφός λαός και επίσης ήθελε πολύ σκέψη η φετινή λίστα καθώς άκουσα αααααπειρα τραγούδια και αυτή τη χρονιά, κυρίως λόγω της δουλειάς μου οπότε δεν είχα πολύ χρόνο να κολλάω με συγκεκριμένα κομμάτια.

Ωστόσο με το τραγούδι που βρίσκεται στην κορυφή του τοπ μου κόλλησα από τον Ιούλιο και δεν ξεκόλλησα ποτέ. ΠΟΤΕ.  Ακόμα και αυτό το διάστημα μπορεί να παίζει και δύο φορές την ημέρα στο Spotify μου! Α! Να είναι καλά το Spotify γιατί αυτό με βοήθησε να ετοιμάσω τη λίστα μου με βάση τα κομμάτια που άκουσα περισσότερο φέτος... χωρίς αυτό, δεν θα βλέπατε ποστ στο blog ούτε μέχρι τον Αύγουστο :P Πάμε να ξεκινήσουμε?? Και δεν πάμε, γιόλο!

10) "Touch" Little Mix


Ειλικρινά δεν θυμόμουν οτι το Touch βγήκε το 2017 και λέω τι στο φακ, γιατί μου το έχει τόσο ψηλά το Spotify? Αλλά ναι, βγήκε πριν από ένα χρόνο ακριβώς και ομολογουμένως το έλιωσα μέχρι που το βαρέθηκα! Από τα αγαπημένα μου τραγούδια των Little Mix, καθώς δεν είμαι και μεγάλη φαν της μουσικής τους, προτιμούσα τις Fifth Harmony πριν φύγει η Camilla. Αλλά το συγκεκριμένο κομμάτι με εξέπληξε ευχάριστα και κέρδισε μια θέση στη λίστα μου με τα τοπ τραγούδια του 2017! Μπράβο Little Mix, τι grammy και βλακείες, η μεγαλύτερη τιμή είναι να έχετε μια θέση στο πάνθεον των τοπ τραγουδιών της Ευτυχίας! Αχά!

9) "Call On Me" Starley (Ryan Riback remix)


Λοιπόν, αυτό το τραγούδι δεν εκτιμήθηκε όσο έπρεπε! Είναι τρομερό μπιτάκι, ένα μικρό θαύμα που έκανε ο σατανάς ο Ryan Riback στο slow κομμάτι της Starley, το οποίο είναι οκ από μόνο του αλλά το remix είναι από άλλο Θεό! Η αλήθεια είναι ότι έπαιξε αρκετά στο ραδιόφωνο, εκεί το άκουσα κι εγώ πρώτη φορά και το λάτρεψα, αλλά οι προβολές του στο youtube το αδικούν και μαρτυρούν ότι λίγοι ήταν αυτοί που το έψαξαν παραπάνω ώστε να δουν ποιος και τι είναι αυτό το κομμάτι. Οι περισσότεροι το γούσταραν απλά στο ραδιόφωνο, χωρίς να ενδιαφερθούν παραπάνω για το ποιος το τραγουδάει κτλ.Not Fair...

8) "Feels" Calvin Harris feat. Pharrell Williams, Katy Perry & Big Sean


Εδώ έχουμε την περίπτωση του ενώ ξετρέλαινεσαι όταν το ακούς τις πρώτες φορές, καθώς πρόκειται για ένα άκρως κουλ κομμάτι, φτάνεις σε ένα σημείο να το βαριέσαι μέχρι θανάτου από τις τόσες φορές που το έχεις ακούσει να παίζει στο ραδιόφωνο/τηλεόραση/μαγαζιά/μπιτσόμπαρα/πανηγύρια/λαϊκές αγορές κτλ!!! Φαααααακ ρε φίλε, μην το γαμ@@τε το τραγούδι τόσο πολύ, μην το μαϊντανίζετε, πλιζ! Μου άρεσε τρομερά σαν κομμάτι όπως και πολλά άλλα από το εξαιρετικό album του Calvin Harris "Funk Wav Bounces Vol 1"αλλά έφτασε μια στιγμή όπου σιχάθηκα να το ακούω τόσο πολύ που έπαιζε παντού! Φαααααακ! 8η θέση επειδή το γούσταρα πολύ στην αρχή!

7) "Shape Of You" Ed Sheeran


Εντάξει, μπορεί και να το αδικώ λίγο που το έχω βάλει τόσο κάτω στη λίστα γιατί το άκουσα πάρα πολύ από τη στιγμή που βγήκε, αρχές Ιανουαρίου του '17 απλά στη συνέχεια βγήκαν άλλα τραγούδια με τα οποία ταυτίστηκα πιο πολύ. Απίστευτο comeback από τον Ed Sheeran, άξιζε η αναμονή και η αποχή του από τα social media για ένα χρόνο, όλα τα κομμάτια του "Divide" είναι ένα κι ένα!!! To Shape Of You παρόλο που κυκλοφόρησε μαζί με το Castle On The Hill, ξεχώρισε πιο γρήγορα και έγινε ένα από τα τοπ, άν όχι ΤΟ ΤΟΠ, τραγούδια του 2017 και φυσικά κέρδισε μια θέση και στη λίστα μου. Επίσης κόλλημα έφαγα και με το Galway Girl, το έλιωσα κι αυτό σαν κομμάτι αλλά όχι τόσο όσο το Shape Of You! Love u Ed ❥

6) "Love On The Brain" Rihanna

Ειλικρινά τώρα, υπήρχε περίπτωση να μην είχε Rihanna αυτό το τοπ? Σε παρακαλώ κουκλίτσα και κουκλίτσε μου, μία είναι η θεά! Τι, επειδή δεν αξιώθηκε ποτέ να βγάλει video clip για το ίσως πιο πετυχημένο κομμάτι της από το Anti? ή επειδή BAΡΕΘΗΚΑΜΕ να την ακούμε non stop στο Wild Thoughts, το οποίο ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΆΛΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ? Mπορεί το Love On The Brain να κυκλοφόρησε το 2016 αλλά δεν έχει καμία σημασία γιατί πλέον έχει γίνει διαχρονικό κομμάτι! Τέρμα στα ηχεία στο αυτοκίνητο και "I am tired of beeing played like a violin, what do I gotta do to get in your motherfucking heart???" 

5) "Me Enamore"& "La Bicicleta" Shakira

Το "ερωτεύτηκα" από το πρώτο άκουσμα! Αυτό το κιούτικο τραγουδάκι της Shakira για τον καλό της, τον Gerard Pique, μπήκε στην καρδιά μου μετά το πρώτο ρεφρέν! Πολύ γλυκό, πολύ ρυθμικό, βγάλαμε και μια κουλ χορογραφία στο χορό γι αυτό το κομμάτι οπότε κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Στην καρδιά μου επίσης μπήκε και το "La Bicicleta", στο οποίο συνεργάζεται με τον Carlos Vives και το οποίο είναι λίγο πιο παλιό αλλά στο τραγούδι αναφέρει και την αγαπημένη μου Βαρκελώνη και έτυχε να φάω σκάλωμα τις ημέρες που ήμουν εκεί τον Απρίλιο. Ποδηλατάδα στην Barceloneta και στα αυτιά μου να παίζει το La Bicicleta. Από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις της χρονιάς που πέρασε. 



4) "Your Song" Rita Ora

Mπορώ να πω ότι αυτή τη χρονιά έφαγα ένα κολληματάκι με τη Rita Ora, σε φάση να μπω να κοιτάξω και για εισιτήρια για κάποια συναυλία της, που δυστυχώς είχε γίνει ήδη sold out :( Anyway, ο,τι τραγούδια έβγαλε το 2017 ήταν όλα ένα κι ένα! Βασικά 3 ήταν συνολικά :P Το Your Song, το Lonely Together με τον Avicii και το Anywhere ήταν όλα κομματάρες! Εντάξει σκάλωσα με το Your Song από το πρώτο άκουσμα, πράγμα σπάνιο για εμένα, και μάλλον φταίει το γεγονός οτι το έχει γράψει ο Ed Sheeran και δεν μπορώ να αντισταθώ σε ο,τι δημιουργεί ο Ed. Υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο κομμάτι, το ακούω πολύ και αυτό το διάστημα, το αγαπώ και ευχαριστώ τον Ed και τη Rita για αυτήν τους την προσφορά στην ποπ μουσική!

3) "Despacito" Luis Fonsi feat. Daddy Yankee
Για πάμε να δούμε τι γίνεται εδώ με αυτό το κομμάτι που δίχασε κόσμο τη χρονιά που μας πέρασε! Το Despacito αδιαμφισβήτητα ήταν το τοπ κομμάτι του 2017, έπαιξε όσο κανένα άλλο τραγούδι, χορεύτηκε μέχρι που δεν την πάλευες άλλο και αγαπήθηκε/μισήθηκε τρομερά. Εγώ ήμουν από αυτούς που το αγάπησαν και δεν έχαναν ευκαιρία να το χορεύουν όπου κι αν έπαιζε, από το αυτοκίνητο μέχρι σε κάποιο πανηγύρι σε έκδοση κλαρίνου (#true story). Oμολογουμένως είχε χρόνια να γίνει τέτοιος χαμός με κάποιο λατινοαμερικάνικο χιτάκι, με το Tranquila του J Balvin είχε γίνει ένας χαμούλης πριν από 4 χρόνια και με το Gasolina του Daddy Yankee πριν από 14 χρόνια! Το Despacito είναι απλά ένα δείγμα των τρομερών reggaeton κομματιών που κυκλοφορούν στην Λατινική Αμερική κι εμείς εδώ δεν μαθαίνουμε ούτε το 1/10. Αξίζει πολύ να παρακολουθήσεις την reggeaton σκηνή της Λατινικής Αμερικής και άμα ξέρεις και την γλώσσα, ισπανικά και ενίοτε πορτογαλικά, θα πωρωθείς τρομερά!!!! 

2) "Ciao Adios" Anne Marie

Aαααχ τι να πρωτοπώ για αυτό το τραγούδι! Για το πόσο ταυτίστηκα παρόλο που δεν ζούσα μια κατάσταση σαν της Anne Marie? Για το πόσο με πώρωσε και κάθε φορά που έπαιζε στο ραδιόφωνο, το έβαζα στο τέρμα και ξεσήκωνα τη γειτονιά στο πόδι? Για το πόσο γαμάτα μπορώ να σου πω στα μούτρα Ciao,Adios, I am done? Ξεκάθαρα ήταν ένα από τα επικά τραγούδια του 2017, ένα κομμάτι που με σκλάβωσε μόλις κατάλαβα με τι μένος το έλεγε η Anne Marie! α! Να σας πω ότι όταν πήγα στη συναυλία του Ed Sheeran στη Βαρκελώνη, η Anne Marie ήταν support act και επειδή δεν το γνώριζα νωρίτερα, όταν το έμαθα τρελάθηκα και πωρώθηκα πιο πολύ απ ότι με τον Ed Sheeran! :P
Έβγαλα και φωτογραφία μαζί της και δηλώνω φαν τρελή! To Ciao Adios κορυφή και εγώ ακόμα ταυτισμένη με τους στίχους... Αχ Anne Marie, για πες μου, after three, after four times, why did I bother?
1) "New Rules" Dua Lipa
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ 2017! Εδώ συνέβη το εξής παράλογο: ενώ η Dua Lipa με είχε ήδη κερδίσει με τα προηγούμενα τραγούδια της, κυρίως με το Blow Your Mind, όταν άκουσα το New Rules δεν ξετρελάθηκα. Να πω την αλήθεια ψιλοαπογοητεύτηκα κιόλας γιατί περίμενα μάλλον κάτι άλλο, το οποίο δεν το έχω καν συγκεκριμενοποιήσει στο μυαλό μου. Ωστόσο, άκουσμα στο άκουσμα και δίνοντας και έξτρα προσοχή στους στίχους, ε ναι, με κέρδισε!!!!! Και όταν λέω με κέρδισε, μπορεί και να το άκουγα και 10 φορές την ημέρα και να πορωνόμουν κάθε φορά σα να το άκουγα πρώτη φορά. Κοιμόμουν και ξυπνούσα με το New Rules. Το κόλλησα και στην φίλη μου τη Ντιάννα και μετά δεν υπήρχε γυρισμός. Βγάλαμε και τρομερό χορευτικό στο αυτοκίνητο, το οποίο ευτυχώς το έχουμε πλέον και σε βίντεο (δεν μ αφήνει η άπονη να το δημοσιεύσω) και κάπως έτσι το New Rules έγινε το τραγούδι μας για το 2017! H Dua Lipa είναι πλέον το πουλέν μου, ψάχνω σαν τρελή να βρω εισιτήριο για κάποια από τις συναυλίες της και είμαι ντουαλιπική μέχρι το κόκκαλο πλέον. Μάλιστα αυτές τις ημέρες έχω φάει τρελό σκάλωμα και με το νέο της single IDGAF, το οποίο με τον ρυθμό που το ακούω, θα είναι σίγουρα στο τοπ των τραγουδιών μου για το 2018!


Αυτά λοιπόν από εμένα, σας εύχομαι να γιολάρετε και φέτος, να δημιουργήσετε νέες όμορφες αναμνήσεις τις οποίες θα συνοδεύουν τα κατάλληλα μουσικά κομμάτια, να χορέψετε πολύ, να γελάσετε πολύ και τα λέμε πάλι σύντομα! Have Fun!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου